۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*تولد بهار*

 

  "بهترین بهار، پایان انتظار است"

سلام   

حال و احوالتون چطوره؟  

 

ان شاءالله که خوب خوب باشید 

 

خب٬ پیش پیش عید نوروز و بهتون تبریک می گم 

 

امسال که هم بد بود هم خوب٬ هم روزای بدش فوق العاده تلخ بود و هم روزای خوبش 

 

حسابی توپ و شیرین بود...  و هم درسای زیادی از اتفاق های امسال گرفتم

 

...

 

امیدوارم سال ۸۸ سالی پر از موفقیت های گوناگون تو همه زمینه ها باشه 

 

و اینکه از همه ی امتحان ها سربلند بیرون بیاید مخصوصا از امتحان های پر حکمت الهی 

 

راستی... 

 

وبلاگم سه روز دیگه ۲ سالش می شه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

اصلا نفهمیدم چجوری انقدی شد 

 

قد کشیده 

 

 تولدش مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک  

 

۲۹ اسفند ۱۳۸۵ ساعت 6:36 بود... 

 

التماس دعا 

 

***یا حق***

 

 

 

  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی=-=-دفتر عشق دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟
تولد وب لاگ رو تبریک میگم
همچنین پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز رو به شما و خانواده ی محترم تبریک عرض میکنم
مرسی از دعوتت
شاد باشی

مریم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.kalak2007hal.blogfa.com

سلاااام


خوبی؟
چه خبرااااا !
بدو بیا آپ کردمممم دقیقا موضوعش "بهترین بهار، پایان انتظار است" !!!

منتظرمااا

موفق باشی

فاضل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://tadaee-to.blogsky.com

گفتی آپی به محض اینکه دیدم اومدم که اولین مهمون باشم نشد دیگه! آخه میگن همیشه اون اولیه عزیزتره...
تولد وبلاگتو بهت تبریک میگم. ایشالله سال جدید بترکونه هم وبت هم خودت البته نه اینکه بترکی... البته اگه ترکیدی هم زیاد مشکلی نی ولی ایشالله اول مشکلات و موانع سد راهت همه بترکن و پودر شن بعد اونجا خودتم ترکیدی ... :دی
آهنگ وبلاگ شما هم خیلی قشنگه! فکر کنم نوازنده دوتایی یکی باشه یا نه شاید جفتش دوتاس یا شایدم اونیکه واسه من این نواخته سازش زیاد کوکه جالب نداشته آخه مال من با گیتاره!!!
این پستت خیلی قشنگ بود دعایی که کردی منکه خوندم یه جورایی مورمورم شد انشالله همه از امتحانای پر حکمت الهی سربلند بیرون بیایم
رفیق واسه منم دعا کن هرازگاهی هم به من یه سری بزن خوشحال میشم نظراتو ببینم
سال نوت مبارک به امید سال پر از خوشی و سبزی
موفق باشی و شاد
به امید حق

مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل][قلب]
نوروز سال 1388 را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض می نمایم
سال خوب و خوشی را بر شما آرزومندم[گل]
دفتر عشق به روز شد [گل][قلب]
منتظر حضور سبز شما هستم[گل][قلب]
برقرار باشی و سبز ...[گل][قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
یک دنیا عشق و محبت در دل غنچه های شکفته ،
یک دنیا صفا و صمیمت در دل قلبها نهفته!
ببین که پایان انتظارمان چه زیباست ،
این بهار سهم هر دوی ماست!
بهار من لحظه ی دیدار با تو است ،
در آغاز شکفتن غنچه ها ،
هدیه ی من به تو یک گلستان پر از گل است!
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

عطیه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام:
اومدم عید رو پیشاپیش بهت تبریک بگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
برات آرزو میکنم امسال همون سالی باشه که تو انتظارش رو میکشی سالی که پر از اتفاقای خوب: پر از تجربه های شیرین و موفقباشه برات.
راستی تولد وبلاگت هم مبارک.
من رو هم سر سفره ی هفت سین فراموش نکن: یعنی همه ی دوستات رو.
یا علی

دل آرام چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://nylofarane.blogfa.com

سلام گلم.
انشاالله بهار واقعی برسد.

البته امسال که خداروشکر موفقیتهات زیاد بود و کفه خوب بودن سنگین تر است.

عیدت خیلی مبارک.

یا حق

مریم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.kalak2007hal.blogfa.com

سلااااام

آره درست حدس زدی عزیزم !!!
الآنم پیششممممممممممممممممم .

بالاخره بعد ۲ ساااااااااااااااااااااااااااااال همدیگه رو دیدیم !!!
وای نمیدونی دارم ذوق مرگ میشم !

راستی پیش پیش عیدتم مبارک
تو هم منو یادت نره سال تحویل !!!

خوش باشی عزیززززززم
بوووووووووووس

مریم جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.kalak2007hal.blogfa.com

سلااااااام
خوبی؟؟؟؟؟؟

عیدت مبارک !!!

امیدوارم یه سال پر از موفقیتی داشته باشی عزیزم و زیر سایه امام زمان بهارت پربرکت و قشنگ باشه !

به همه از طرف من تبریک بگو !

خوش باشی عزیزممممممممممم

فاضل سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://tadaee-to.blogsky.com

من آپم. خوشحال میشم ببینمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد